Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Erfarenheter av Expresta print on demand?
- Trådstartare FiCa1
- Start datum
Michael f8
Aktiv medlem
Lite omdömen online:
Bedrägeri tror jag.
Bedrägeri tror jag.
expresta.eu reviews | Read 179 expresta.eu reviews
expresta.eu reviews ✓ 179 verified reviews by real customers ✓ Total rating: Excellent (4.55)
www.trustedshops.eu
expresta.eu is rated "Average" with 2.9 / 5 on Trustpilot
Do you agree with expresta.eu's TrustScore? Voice your opinion today and hear what 2 customers have already said.
www.trustpilot.com
Do you agree with expresta.eu's TrustScore? Voice your opinion today and hear what 2 customers have already said.
ie.trustpilot.com
jag&bilden
Aktiv medlem
Ser inget konstigt med deras tjänst eller verksamhet.
Expresta - Growing the company with print automation - Ultimate Tech
We need strong partners within our application. One of them is Ultimate. We are working with them for, I guess, 10 years already.
ultimate-tech.com
Expresta s.r.o. - historický názov: Projects, s. r. o. - zisk, tržby, hospodárske výsledky a účtovné závierky
Zisk: 151 484 €, Tržby: 4 284 517 €, Aktíva: 1 640 811 €
finstat.sk
PROFESIA.SK | Práca Expresta, Bratislava
Hľadáte prácu? Aktuálna ponuka práce v spoločnosti Expresta v lokalite Bratislava. Nájdite si prácu ešte dnes. Voľné pracovné miesta a ponuky spoločnosti Expresta v regióne Bratislava.
www.profesia.sk
Michael f8
Aktiv medlem
Ser inget konstigt med deras tjänst eller verksamhet.
Expresta - Growing the company with print automation - Ultimate Tech
We need strong partners within our application. One of them is Ultimate. We are working with them for, I guess, 10 years already.ultimate-tech.com
Expresta s.r.o. - historický názov: Projects, s. r. o. - zisk, tržby, hospodárske výsledky a účtovné závierky
Zisk: 151 484 €, Tržby: 4 284 517 €, Aktíva: 1 640 811 €finstat.sk
PROFESIA.SK | Práca Expresta, Bratislava
Hľadáte prácu? Aktuálna ponuka práce v spoločnosti Expresta v lokalite Bratislava. Nájdite si prácu ešte dnes. Voľné pracovné miesta a ponuky spoločnosti Expresta v regióne Bratislava.www.profesia.sk
Herregud, om man har en massa dåliga omdömen och sedan dyker det upp ett tiotal anonyma Femsjärnor efter det, då behöver man fundera på om de är seriösa, inte att de tjänar pengar eller om det finns en Facebook-sida.
FiCa1
Aktiv medlem
Tack alla för era responser. Jag har läst flera av de negativa omdömena och tycker att Exprestas svar verkar vettiga eftersom flera kunder inte tycks ha förstått vad deras leveransval har inneburit. Om någon annan här på FS har personliga erfarenheter av Expresta, är jag mycket tacksam om ni delar med er av dessa. Av särskilt intresse är då erfarenheter av tryckkvalitet – främst vad gäller S/V-återgivning och kundtjänst.
FiCa1
Aktiv medlem
Vad för slags bedrägeri är det du misstänker att de ägnar sig åt? Bristande kvalitet och service är ju knappast bedrägeri.Lite omdömen online:
Bedrägeri tror jag.
expresta.eu reviews | Read 179 expresta.eu reviews
expresta.eu reviews ✓ 179 verified reviews by real customers ✓ Total rating: Excellent (4.55)www.trustedshops.eu
Do you agree with expresta.eu's TrustScore? Voice your opinion today and hear what 2 customers have already said.www.trustpilot.com
Do you agree with expresta.eu's TrustScore? Voice your opinion today and hear what 2 customers have already said.ie.trustpilot.com
Michael f8
Aktiv medlem
Vad för slags bedrägeri är det du misstänker att de ägnar sig åt? Bristande kvalitet och service är ju knappast bedrägeri.
Av de som skriver i recensioner att de inte fick sin leverans, sena leveranser etc Se mina länkar.
Positiva recensioner kan man alltid ordna, det är de negativa omdömen man ska läsa och se om det handhavade fel eller inte och hur de bemöter kritik.
Inte att det ramlar in ett 10-tals anonyma positiva betyg, utan text, efter några utförligt förklarade negativa omdömen.
Senast ändrad:
FiCa1
Aktiv medlem
Nja, det verkar ju som om det beställda har skickats från Expressa, men att strul sedan har uppstått l leveranskedjan. Klagomålen gällande sena leveranser uppfattar jag har att göra med oklarheter i vad alternativet "Relax" innebär. Har svårt att se att Expressa, oavsett om klagomålen har fog för sig, skulle ägna sig åt bedrägeri: Den som medelst vilseledande förmår någon till handling eller underlåtenhet, som innebär vinning för gärningsmannen och skada för den vilseledde eller någon i vars ställe denne är, dömes för bedrägeri till fängelse i högst två år, se 9 kap 1 § Brottsbalken.Av de som skriver i recentionerna att de inte fick sin leverans, sena leveranser etc Se mina länkar.
Positiva resentioner kan man alltid ordna, det är de negativa omdömen man ska läsa och se om det handhavade fel eller inte och hur de bemöter kritik.
Inte att det ramlar in ett 10-tals annonyma positiva betyg, utan text, efter några utförligt förklarade negativa omdömen.
I mina ögon verkar Expressa ge sakliga svar. Se t.ex. detta svar på klagomålet "I have not received my order in time". Svar: "We are sorry for the situation that has caused. We will try to explain the situation to you. You registered the order 21.2.2024, the next day 22.2.2024 it was made and sent according shipping company UPS. The order was completed on time, from our side. First delay of package was 23.2.2024, when the package was already in Belgium. The package wasn ´t delivered due to of incorrect delivery address. You contacted us, to solve the situation with shipping company, which we did. Then, we received the request from your side about redirected package to another delivery address. We comunicated this request with shipping company UPS. We apologize for the delay, but shipment was delayted due to an incorrect delivery address and redirected package to another address. We register, that you have already received the package."
Så bedrägeri ägnar de sig inte åt så vitt jag förstår. Däremot vore det intressant att få höra omdömen om tryck- och materialkvalitet.
Jonas gbg
Aktiv medlem
En sån där kund som jag skulle spärra om jag drev någon form av printshop."[...] The package wasn ´t delivered due to of incorrect delivery address. You contacted us, to solve the situation with shipping company, which we did. Then, we received the request from your side about redirected package to another delivery address. We comunicated this request with shipping company UPS. We apologize for the delay, but... [...]