Annons

Erfarenhet av www.studio73.be någon?

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack för länken !
Mycket intressant butik. Vilken prisskillnad mot sveriges priser. Kollade upp ett par kameror. Det var mellan 1000-3000 skillnad mot en ledande svensk återförsäljare. Och då var det den billigare...
Undrar vad man ska välja som nästa semestermål =)

Försökte göra en beställning online men det gick inte att välja andra länder än dem de har butiker i. Har mailat och frågat om internationella online köp. Får se vad de säger.

Jag vet inte om det är fallet här, men ibland splittar vissa butiker färdiga paket, som Canon 5DMk2 med 24-105mmL och säljer dem separat. Ofta levereras dessa då i vita kartonger.

Kan det vara något sådant?

Det var just ett 5DII-hus jag tittade på. Paketet innehöll alla tillbehör. Kostade om jag minns rätt 90 euro mindre. Mycket att betala extra för en färgglad kartong. ;-)

Ojdå, 200 euro var det!!!!

Kul sida, bor ju inte mer än två timmar bort så få ta en tur en helg och kolla in butiken. Gissar att blank box är grå importerade grejer, de är väldigt glada i det Belgarna inom andra områden.

Fast om det är en 5D mk II så är http://kamera-express.nl/ billigare och tror att de leverar till Sverige med.

Senast ändrad:
Tack för tipset! Kanske inte värt att köpa gråimporterat med tanke på garantin i Sverige.
Någon som har erfarenhet av att handla från den holländska firman?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar