Annons

Erfarenhet av Hegethorns?

Produkter
(logga in för att koppla)

bjanha

Aktiv medlem
Jag ska göra en för mig rätt dyr affär och undrar om det är någon här som har erfarenhet av Hegethorns Foto AB?
Pålitliga? Snabba? osv.

Senast ändrad:
funkat mycket bra för mig... ringer bara och kollar att varan finns hemma och så lägger jag ordern på internet och varan har dykt upp 2 dagar senare... inga problem... dom är jättebra!

Pålitligt och smidigt,..skickade paketet samma dag... tyvärr i en gammal kemikartong så posten konfiskerade mitt paket i ett dygn i tron att det var farligt gods.....

Jodå, har bra erfarenhet av dom, snabba och vänliga.

Det där med paketeringen kanske är deras grej, liksom Cyberphoto kör med choklad. Mina varor var paketerad i nån gammal skokartong... :)

Hegethorns är den enda affär som jag inte nyttjar på internet.. De är så trevliga så jag gör alltid affär över telefon.
De har någon ung förmåga där som är ganska charmig:)

Hegethorsn är bra, jag har handlat av dem flera gånger.

En gång när jag köpte film var datumet ganska kort, men efter att ha ringt och pratat med dem fick jag fri frakt vid nästa beställning som kompensation. En schysst deal för mig eftersom det inte rörde sig om speciellt stora mängder film. Och de försäkrade sig ju om en ny beställning på det här sättet.

Trevligt med nöjda kunder!

Hej, hej! Daniel från Hegethorns Foto AB här. Det är både roligt och trevligt att läsa omdömden om sig och sin arbetsplats. [...] Vi kan bara tacka och bocka och önska alla trevliga fotomänniskor en TREVLIG helg.

AV: Anders Hegethorn, Samuel Jonsson, Åsa Mörberg, Daniel Gustafsson, Helena Johansson, AnnaKarin Jacobsson, Matilda Rignell, David Josefsson, Sanda Scripac, Paticia Palmér.

(redigerat av admin)

Trygga och pålitliga!

Personligen har jag handlat två dyrare digitalkameror av Hegethorns. Bättre fotobutik kan man inte besöka!
"Gubben" Anders är verkligen proffs på foto, och resten av personalen är även de trevliga och tillmötesgående.
Åker själv 9 mil enkel resa till denna butik för att handla!
5 av 5 möjliga stjärnor!

/Errka i Hultsfred

Jag beställde 2 paket 120 film för att hämta på plats.
När jag kom dit la tjejen upp 2 paket kraftigt transportskade paket på disken utan att skämmas, Vet inte men jag tycker att det var en rätt bra beskrivning av hur dom behandlar kunderna!

Kommer inte att handla av dom mer.

Senast ändrad:
Min erfarenhet av Hegethorns är väldigt positiv. Leveransen av min D300 var snabb och priset var det bästa. Jag hittade först inte någon faktura i paketet så jag majlade (på en lördag) och fick svar direkt att en ny faktura var på väg. Senare hittade jag fakturan i en medskickad katalog. Jag kommer att köpa med från Hegethorns.

Jag har just haft min första erfarenhet av Hegethorns. Den var god. :)
Jag beställde min D60 i onsdagskväll, får samtal från dem på torsdagen för att bekräfta leveransadress och informera om att leverans skulle ske under fredagen.
På fredagen ringer åkeriet och vill veta när på kvällen jag önskar ta emot paketet. Vi bestämmer mellan 18-21. Plötsligt blev dagen på jobbet vääääldigt låååång.
Paketet kommer 18:12. Inte illa!

Dock saknades både manualer och CD/program i paketet. Lite märkligt och väldigt tråkigt eftersom det begränsade min användning av kameran under helgen.
Jag ska ta kontakt med Hegethorns idag för att reda ut detta.

Chockerande snabb leverans var det iaf.

Åker man tåg via Nässjö är det bara några hundra meter till Hegethorns. Brukar passa på och hinna med lite filminköp när jag byter tåg på väg till mamma och pappa.

ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar