ANNONS
Annons

Erbjudande Canon Eos 60D

Produkter
(logga in för att koppla)

Cruxa

Medlem
Hej

Hittade detta erbjudande!

Canon EOS 60D (kamerahus), ögonmussla Eb, skyddslock R-F-3, bred rem EW-EOS60D, batteriladdare LC-E6E, strömsladd (EUR), batteri LP-E6, batteriskydd, AV-kabel AVC-DC400ST, gränssnittskabel IFC-130U, användarhandbokssats, EF-S 18-55/3,5-5,6 IS + EF-S 55-250/4-5,6 IS, videorigg . Pris 12495kr

Det jag undrar är, är detta ett klipp. Vad är det för kvalite på objektiven? Är det bättre att köpa huset och objektiven separat?

/Ann
 
Hej

Hittade detta erbjudande!

Canon EOS 60D (kamerahus), ögonmussla Eb, skyddslock R-F-3, bred rem EW-EOS60D, batteriladdare LC-E6E, strömsladd (EUR), batteri LP-E6, batteriskydd, AV-kabel AVC-DC400ST, gränssnittskabel IFC-130U, användarhandbokssats, EF-S 18-55/3,5-5,6 IS + EF-S 55-250/4-5,6 IS, videorigg . Pris 12495kr

Det jag undrar är, är detta ett klipp. Vad är det för kvalite på objektiven? Är det bättre att köpa huset och objektiven separat?

/Ann

Verkar vara samma pris som hos t.ex. Cyberphoto, så om det inte är från en seriös och etablerad handlare tycker jag inte att det finns någon anledning att köpa. Jag blir alltid lite halvskeptisk när någon listar alla originaltillbehör (rem, ögonmussla mm) som om de vore extratillbehör.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.