Advertisement

Annons

Enkelt program

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag tycker photoshop är ett för avancerat program.

Jag är ute efter ett enkelt bildredigeringsprogam. vilket rekommenderar ni ? Det ska vara enkelt att lära sig använda den.

Jag tycker photoshop är ett för avancerat program.

Jag är ute efter ett enkelt bildredigeringsprogam. vilket rekommenderar ni ? Det ska vara enkelt att lära sig använda den.

Photoshop Elements 8 är ett alternativ. Ett annat är ACDSee Pro 3. Jag har ACDSee Pro 3 och även Photoshop Lightroom 3 och Photoshop CS3. ACDSee Pro tycker jag är enkelt och lättanvänt men ändock kraftfullt. Ta en koll på det programmet. Det finns ju alternativ till Adobes produkter som är bra. Du hittar en möjlighet att ladda ner en gratis 30-dagars testupplaga på http://store.acdsee.com/store/acd/e...=TGMG1goHAi4AAFWLbQgAAAAb&rests=1281558229736

Jag är nog udda... :) men Faststone använder jag mest.
Viewer som klarar de flesta format inkl raw.
Jämför upp till 3 bilder (för att tex se skärpa) samtidigt.
Ändra storlek, beskära, lite funktioner för bildbehandling med färger o skärpa tex.
RAW->JPG konvertering.

Och det är gratis... :)

Jag är nog udda... :) men Faststone använder jag mest.
Viewer som klarar de flesta format inkl raw.
Jämför upp till 3 bilder (för att tex se skärpa) samtidigt.
Ändra storlek, beskära, lite funktioner för bildbehandling med färger o skärpa tex.
RAW->JPG konvertering.

Och det är gratis... :)

Jag ska kolla upp det :)
Jag använder mest Picasa. Jag kan inte Photoshop och jag redigerar dom inte så jätte mycket men jag tycker att Picasa är ganska bra när det bara gäller att fixa små grejer :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar