Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

En plats kvar till Runde - Norge 11-17 juni 2007

Produkter
(logga in för att koppla)

Vevo

Aktiv medlem
Runde - Norge 11-17 juni 2007

Ove Lundqvist, Johan Maxe och Anders Lindgren har bokat en stuga i Goksøyr Runde Norge den 11-17 juni 2007 och det finns 1 plats kvar. Därför söker vi en till som vill följa med till Runde. Vi räknar med att kostnaden för boende och resa (bil) hamnar på ca. 2000 kr/pers. Sedan tillkommer kostnader för mat och eventuella utflykter i Norge.
Stugan innehåller kök så det blir självhushåll för att hålla nere kostnaderna.Vi kommer att göra en matlista och handla med så mycket det går. Avresan till Norge utgår från Örebro, så är du från annan stad så får du ta dig till Örebro (om du inte bor efter vägen, typ Karlstad). Detaljer kring det löser vi på ett eller annat sätt när det är dags.

Hör av dig till Ove eller Johan om du är intresserad.

Länkar
http://www.runde.no
http://www.christineborg.no

Mvh

Ove Lundqvist

Senast ändrad:
Hade gärna hängt på då jag aldrig har varit i norge.Tyvär så är det skitmycket att göra på jobbet fram till semestern så det är omöjligt att komma loss.
Hoppas ni får en kanon skön resa med många fina minnen.

Det här lät ju himla intressant... det vore
superskoj att hänga med, men precis då är jag
i Skottland.

Låt oss gärna få veta lite sen när ni kommer hem,
hur ni haft det och hur boendet var, då jag
väldigt gärna skulle åka till Runde.

Peter och Ulrica:
Det hade varit supertrevligt om nån av er kunnat följa med, men vi få väl styra upp nånting annat vid ett annat tillfälle.

mvh/Ove

Jag är intresserad av att följa med! Dock så måste jag kolla upp lite ledighet... Kan jag få hålla en plats tills i morgon kväll?

mvh,
Niklas

Vevo skrev:
Peter och Ulrica:
Det hade varit supertrevligt om nån av er kunnat följa med, men vi få väl styra upp nånting annat vid ett annat tillfälle.

mvh/Ove

Typiskt att det ska vara så mycket på jobbet när ett sådant här tillfälle dyker upp...fast man få väl vara glad över att företaget som man jobbar på går bra och för pengarna man får ut av all övertid.

Ja det hade varit skit kul om man kunde styra upp någon resa ihop....kanske Norge ;).

Håller med Ulrica att det hade varit roligt att få höra hur boendet mm va då Runde är något som lockar mig också.

Ha det gott//Mvh Peter

Jaha det gick fort att tillsätta den sista platsen.
Vi som äker till Runde blir:
Ove Lundqvist
Johan Maxe
Anders Lindgren
Niklas Nikitin

Jag kommer absolut skriva och berätta om vår resa. Det blir nog en dagboksliknaande artikel om resan, och våra upplevelser.

mvh/Ove

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar