Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
En dag i Sverige
- Trådstartare ph0tech
- Start datum
Kodiak
Aktiv medlem
KjellF
Aktiv medlem
ph0tech skrev:
Nån som hört nått än?
/Feffe
Jag fick tillbaks mina bilder i förra veckan, med ett nej...
Dessutom fick jag precis ett mail. Ett tackbrev som ser ut att ha gått till alla deltagare.
zachs
Ny medlem
Bilder på deras hemsida?
Tackbrevet kom hit också. 265 bilder har valts ut av över 24000, så jag förstår att mina inte platsade.
I mitten av augusti så antyddes att det kanske kunde bli en möjlighet att se några av de utvalda bilderna (lågupplösta) på hemsidan, men där finns inga idag i alla fall. Förmodligen mer bråttom med att få bilderna i produktionsmässigt skick för boken, som helst skall vara hos trycket i början av oktober var det väl
Sedan blir det ju en utställning (bara i Stockholm?) av några av bokens bilder.
Har någon sett några namn publicerade på fotograferna till de 265 bilderna?
Lisbeth i Göteborg
Tackbrevet kom hit också. 265 bilder har valts ut av över 24000, så jag förstår att mina inte platsade.
I mitten av augusti så antyddes att det kanske kunde bli en möjlighet att se några av de utvalda bilderna (lågupplösta) på hemsidan, men där finns inga idag i alla fall. Förmodligen mer bråttom med att få bilderna i produktionsmässigt skick för boken, som helst skall vara hos trycket i början av oktober var det väl
Sedan blir det ju en utställning (bara i Stockholm?) av några av bokens bilder.
Har någon sett några namn publicerade på fotograferna till de 265 bilderna?
Lisbeth i Göteborg