Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Eloge till Proprint!

Produkter
(logga in för att koppla)

Jesper K

Aktiv medlem
Hej!
Jag måste bara ge en eloge till ProPrint här i forumet!

Igår fick jag plötsligt bråttom att få hem bilder på "mina" modeller, behövde dom till nästa dag.

Klockan var flera timmar efter 10.00 då ProPrint säger att de kan leverera dagen efter.

Jag chansade och ringde labbet och pratade med Stefan.
Inga problem , sade han, skriv ett meddelande när Du laddar upp bilderna så lägger vi Dina bilder först i kön.

Sagt och gjort, idag kom bilderna hem i brevlådan! Mindre än ett dygn efter det att jag beställde och inget extra tog dom betalt!
Kvaliteten var som vanligt utmärkt.

Så ska man behandla sina kunder!!

Jesper

Stefan på Proprint är en pärla!

Skickade nåt hundratal bröllopsbilder till Proprint (uppdrag) & tyckte att dom var dassiga när jag fick tillbaks dom. Jag hade anget att jag inte ville ha någon korrigering så felet var nog mitt (dålig färgkalibrering), jag skrev ett mail till proprint & fick till svar att han tyckte att mina filer var dassiga & hade reagerat på detta.

"Skicka upp nya filer så gör jag om dem, jag bjuder om du betalar frakten!!!"

Snacka om service!

Proprint är verkligen bra..

Har provat de flesta onlinelabb.. men ingen har svärta så som proprint har...

/Adam

Hänger på i den berömmande skaran.

Snabba och klockrena leveranser, god service och riktigt bra bemötande. Ser idag inga anledningar att anlita andra är ProPrint.

Bäst av allt är att bo i samma stad, tanka upp filerna på morgonen och hämta ut de färdiga bilderna vid lunch!

ProPrint är bra, riktigt bra! Så jag kan bara hålla med föregående talare.. Hög service när man behöver det och snabb leverans till konkurrenskraftigt pris!

Kan passa på att hylla dem jag med! Skickade in en order tidigare i år i samband med att de hade ett erbjudande på förstoringar. Problemet var att jag skickade in för FÅ bilder (utan att jag visste om det...) och dessutom glömde jag skriva "ordet" för att man skulle få ta del av erbjudandet... Ringde och fick prata med Stefan.. han påpekade att jag dessutom hade skickat in för få bilder av den aktuella storleken men gav mig ÄNDÅ pengar tillgodo där... fantastiskt!

/Malin - trogen proprint

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto