Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Elinchrom digitalt ljuspaket för studio

Produkter
(logga in för att koppla)
Det känns lite dyrt för ett gäng glödlampor på stativ och ett ljustält kan man köpa rätt billigt på t.ex. kaffebrus men om pengar inte är något problem så funkar ju kontinuerligt ljus bra för produktfoto man ser ju hela tiden hur skuggorna ligger.
Jag skulle köpt riktiga blixtar för de kan man ju ha till annat..

Det känns lite dyrt för ett gäng glödlampor på stativ och ett ljustält kan man köpa rätt billigt på t.ex. kaffebrus men om pengar inte är något problem så funkar ju kontinuerligt ljus bra för produktfoto man ser ju hela tiden hur skuggorna ligger.
Jag skulle köpt riktiga blixtar för de kan man ju ha till annat..

tack jag skulle köpa det för 3500, o för att fota folk ej produkter men tälten följer med, svårt att bestämma sig, blixtar är dyra
mvh

tack jag skulle köpa det för 3500, o för att fota folk ej produkter men tälten följer med, svårt att bestämma sig, blixtar är dyra
mvh

ska du fota folk, köp blixtar istället... det blir varmt med med lampor och man ska ha en jäkla massa ljus för att kommaner på exponeringsinställningar man kan ha med blixt

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto