Annons

Element Organiseraren i 11 hänger sig

Produkter
(logga in för att koppla)

Guy_P

Medlem
Jag har fått problem i organiseraren som bara hänger sig. Jag har återkopplat alla bider, men det finns fortfarande saknade bilder i programmet, Jag har prövat att installera om men jag får upp alla bilder som är installerade på element. Varje gång jag försöker radera en bild stannar det på 34 procent och sedan hänger det sig. Jag vill plocka bort alla bilder från Elements och sedan starta om. Hur gör jag det ?

Oxå problem

Jag har fått problem i organiseraren som bara hänger sig. Jag har återkopplat alla bider, men det finns fortfarande saknade bilder i programmet, Jag har prövat att installera om men jag får upp alla bilder som är installerade på element. Varje gång jag försöker radera en bild stannar det på 34 procent och sedan hänger det sig. Jag vill plocka bort alla bilder från Elements och sedan starta om. Hur gör jag det ?

Har periodvis haft mycket problem med Elements 11. För ett år sedan gick det ibland att få kontakt med Adobe och fick lite hjälp (med betoning på lite) bu krånglar det hela tiden. Det är organisatören som hela tid hänger sig, svår att öppna och svår att stänga och Adobe vägra att hjälpa till.

Vad finnas det för alternativ?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar