Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Ektachrome E100G
- Trådstartare hasse lundberg
- Start datum
hasse lundberg
Aktiv medlem
Idag så låg det 2 rullar film i brevlådan.
1 st. E100 G samt 1 st. E100 GX.
Det tackar vi Kodak för.
1 st. E100 G samt 1 st. E100 GX.
Det tackar vi Kodak för.
hasse lundberg
Aktiv medlem
Inget att deppa för.joker skrev:
Jag har hört ryktet. Tyvärr har jag adressändrat sedan beställningen, därför får jag med säkerhet vänta tills efter Påsk. Men vet ju vilka som jobbar på Posten.
Passa på och gör slut på all gammal film du har i kylskåpet;-)
Jalong
Aktiv medlem
joker skrev:
Men vet ju vilka som jobbar på Posten.
Jaså? Nämn en! ;-)
Nu står det förresten att erbjudandet inte gäller längre.
Kodiak
Aktiv medlem
Jeppe skrev:
jaha..ja... och jag som trodde de kollade det... Jag beställde till morsan,brosan,farsan och svärföräldrarna....
Det blir 10 Rullar
Jag tyckte att min 2-åriga dotter behövde prova den filmen + min sambo så jag får nöja mig med 6 rullar.
Svante
hasse lundberg
Aktiv medlem
Undra på att film är så dyrt, ni köper ju ingen, så då höjer dom priserna för oss stackare som måste köpa den ;-)
Chris08
Guest
Ingen som har några kommentarer kring den då? Jag plåtade en rulle E100G 120 igår, den skulle ju vara bra på vitt så jag fotade när Birka Princess la ut här i sthlm (vit båt). Den har ju den typiska kodaklooken, lite åt det varma hållet och himlen blir diablå =), om kornet är så mkt bättre vet jag inte än, har inte hunnit scanna in och kolla. Finkornigt är det iaf =).
forstheim
Aktiv medlem
Jag har nyligen beställt både E100G och GX. Ska bli intressant att testa..särskilt nyfiken har jag varit på den senare faktiskt.
Men eftersom de inte finns på lager hos Scandinavianphoto så lär det inte bli innan påskhelgen iallafall. Den som väntar på något gott väntar förhoppningsvis inte förgäves..
Men eftersom de inte finns på lager hos Scandinavianphoto så lär det inte bli innan påskhelgen iallafall. Den som väntar på något gott väntar förhoppningsvis inte förgäves..
hasse lundberg
Aktiv medlem
Tja, kolla första inlägget i denna tråd.