Annons

Ektachrome E100G

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har hört ryktet. Tyvärr har jag adressändrat sedan beställningen, därför får jag med säkerhet vänta tills efter Påsk. Men vet ju vilka som jobbar på Posten.

joker skrev:
Jag har hört ryktet. Tyvärr har jag adressändrat sedan beställningen, därför får jag med säkerhet vänta tills efter Påsk. Men vet ju vilka som jobbar på Posten.
Inget att deppa för.
Passa på och gör slut på all gammal film du har i kylskåpet;-)

jaha..ja... och jag som trodde de kollade det... Jag beställde till morsan,brosan,farsan och svärföräldrarna....

Det blir 10 Rullar :)

Jeppe skrev:
jaha..ja... och jag som trodde de kollade det... Jag beställde till morsan,brosan,farsan och svärföräldrarna....

Det blir 10 Rullar :)

Jag tyckte att min 2-åriga dotter behövde prova den filmen + min sambo så jag får nöja mig med 6 rullar.

Svante

Ingen som har några kommentarer kring den då? Jag plåtade en rulle E100G 120 igår, den skulle ju vara bra på vitt så jag fotade när Birka Princess la ut här i sthlm (vit båt). Den har ju den typiska kodaklooken, lite åt det varma hållet och himlen blir diablå =), om kornet är så mkt bättre vet jag inte än, har inte hunnit scanna in och kolla. Finkornigt är det iaf =).

Jag har nyligen beställt både E100G och GX. Ska bli intressant att testa..särskilt nyfiken har jag varit på den senare faktiskt.

Men eftersom de inte finns på lager hos Scandinavianphoto så lär det inte bli innan påskhelgen iallafall. Den som väntar på något gott väntar förhoppningsvis inte förgäves..

nu vet jag vad det är för brev från kodak som ligger på posten och väntar :)

hade totalt glömt bort att jag hade beställt samples

glömde tyvärr bort att skicka efter ett par rullar suck...:(
vore dock bra om någon kunde tipsa om liknande tester i framtiden.

Det var här på fotosidan jag läste tipset om gratis filmprov...

Sen gäller det att se det :)
Ibland ser man inte skogen för alla träd tyvärr

/Svante

Hehe det var därför jag inte hittade tråden som jag läst det i när jag sökte...
Det var ju samma...
Trevlig fotopåsk!
Svante

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar