Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Egen fjärrutlösare till EOD 20D mf.
- Trådstartare d-one
- Start datum
Damocles
Aktiv medlem
Lättaste sättet att göra en förlängning är (om du vågar) att klippa den befintliga sladden och i varje avklippt ände löda på en vanlig 3.5mm stereoplugg(hona i ena, hane i andra). Sen finns en bra utbud av färdiga kablar i allehanda längder alternativt att fixa sin egen.
Har sett en del sidor om hur man lättast själv gjuter en kontakt som passar. Trist bara att Canon inte har behagat använda någon vanlig lättillgänglig modell.
Har sett en del sidor om hur man lättast själv gjuter en kontakt som passar. Trist bara att Canon inte har behagat använda någon vanlig lättillgänglig modell.
Jocce
Aktiv medlem
Damocles skrev:
Lättaste sättet att göra en förlängning är (om du vågar) att klippa den befintliga sladden och i varje avklippt ände löda på en vanlig 3.5mm stereoplugg(hona i ena, hane i andra). Sen finns en bra utbud av färdiga kablar i allehanda längder alternativt att fixa sin egen.
Hm, det var juh en smart idé, men vet inte om jag vill klippa sladden...hm, fast även om jag misslyckas och får köpa en ny utlösare så är det billigare än den långa förlängningssladden!
/Jocce
foto totto
Aktiv medlem
Jag har hört att en gammal nokia handsfree med knapp ska funka som fjärrutlösare på Cannon 300D? Är det någon som vet något om detta?