Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Efterlysning av bild

Produkter
(logga in för att koppla)

JonasII

Aktiv medlem
Jag vet inte om detta är passande, men jag har drivit mig själv till vansinne med att leta efter en bild.
Jag såg den i förbifarten när jag skyndade mig till jobbet och nu kan jag inte sluta tänka på det, hoppas någon kan "förstå" syndromet.

Bilden var en (svartvit?) vattenspegel med ett träd som speglas till vänster med en simmande fågel till höger. Det som fick mig att reagera på denna bild var fenomenet att jag förväntade mig en fågel i himmelen också, just för att trädet speglades och fågeln är där trädets spegelbild är - så, en fågel borde finnas över vattenhorrisonten, men det är ett hjärnspöke. Ja, ni hajjar.

Var är bilden?

Hmm. det är kanske försent nu. Men jag utgår från du kör samma väg till jobbet som hem?
Ja så stanna om du inte vill vrida ditt huvud 130~ grader medans du kör

ja, en uppgift till herr Lindh, en sökfunktion där man får beskriva bildens utseende :)

Annars är det väl råkraft och tålamod som gäller, bläddra igenom samtliga bilder på FS

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar