Annons

ebay sverige

Produkter
(logga in för att koppla)
jag har kört www.ebaysweden.com länge som varit kopplat till den brittiska varianten med med sökmöjlighet för sverige separat. Under den senaste veckan har dock den sökmöjliheten slutat.

Du är säker på att www.ebay.se inte är en fejkebay med bluff auktioner?
/Richard (som alltid är lite rädd för att bli lurad på shoppingsiter)

Edit: och idag blev man visst redirectad till www.ebay.se :-}
 
Nej, den är äkta.

Den hämtar upp mina e-bay uppgifter korrekt ivf.

Var inte tradera inblandad i dett på något sätt.. Minns inte.. men visst försökte någon lansera ebay i sverige för nåt år sedan?
 
Jeppe skrev:
Nej, den är äkta.

Den hämtar upp mina e-bay uppgifter korrekt ivf.
Är du säker att det inte var du som gav dem uppgifterna när du skrev in ditt namn och lösen ;)?

Är inte tradera inblandat känns det som de kan bli utkonkurerade. Det var ju inte så jättemycket fotoprylar på tradera innan ebay.se, eller?
 
Jeppe skrev:
Var inte tradera inblandad i dett på något sätt.. Minns inte.. men visst försökte någon lansera ebay i sverige för nåt år sedan?
Ebay köpte ju och lade ner bamba.nu för att sedan länka den vidare till stendöda ebaysweden.com. Kanske det du tänker på?
 
Verkar ganska praktiskt, men lite buggit ännu. Inte helt fel att få buden omräknade till SEK, men sen får jag felmeddelande när jag försöker titta på vissa annonser:


För närvarande saknas stöd för det här objektformatet. Gå tillbaka och välj ett annat objekt.
Klicka här om du vill se objektet på eBay.com.


Men det blir säkert bra så småningom...
/Johan
 
Hoppas ni inte loggat in på ebay.se...det är en bluffsida som enbart har som mål att lura av er loginuppgifter...

[Edit]
Nee...bara skojjar med er...sorry...:)
 
Sedan är ju lite av finessen med ebay att man lätt kommer åt den internationella begagnatmarknaden som har ett så mycket bredare utbud än den svenska. Då känns det smått onödigt att siten ska vara på svenska.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.