lamotte
Aktiv medlem
Jag fick i uppdrag av den lokala tidningen att fota en blues/rock-konsert igår kväll. E-1an klarade sig hyfsat bra även om jag aldrig gick över ISO800. Dock hände en grej mitt under konserten, nämligen att kameran hängde sig och jag kunde inte göra någonting. Lampan som indikerar att filen skrivs till minneskortet blinkade som ett argt bi och det hjälpte inte att jag stängde av kameran. Jag blev så smått nervös, men efter att jag tagit ur batteriet väntade jag någon minut och sen satte på kameran igen, och då funkade den felfritt.
Nån mer som haft liknande problem? Kan det ha något att göra med att jag körde på sekvenstagning och tog ganska många kort på kort tid?
Nu har jag iaf ytterligare en anledning att skaffa en E-510 när den kommer, så har jag två hus utifall att det ena skulle gå sönder.
Här är en bild från konseren iaf:
Nån mer som haft liknande problem? Kan det ha något att göra med att jag körde på sekvenstagning och tog ganska många kort på kort tid?
Nu har jag iaf ytterligare en anledning att skaffa en E-510 när den kommer, så har jag två hus utifall att det ena skulle gå sönder.
Här är en bild från konseren iaf: