Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dygnet-runt-labb

Produkter
(logga in för att koppla)

oggy

Aktiv medlem
Någon som vet ifall det finns ett en-timmes-labb i gbg som har öppet dygnet runt?

Vad gör det så viktigt att du inte kan vänta några timmar???
Annars om det har nyhetsvärde så det ska in till tidning så har ju dom möjligheter till det.

Det kommer flera tillfällen framöver då jag snabbt behöver få upp bilder till Stockholm, antagligen väldigt sent på kvällen.
Hade det varit inom Göteborg skulle det varit en annan sak, men bilderna skall ju scannas också därav frågan om en-timmes-labb.

kan ju tyvär inte hjälpa dig men det blir väl då kasnke bäst att börja titta på det digitala husen.

Men skulle jag gissa så blir det antingen hitta ett profsslab som gör det men det är väl inte så troligt annars är det väl hitta den ICA butik som har ett labb att tillgå typ... Annars är det väl som vissa frilansfotografer gjode förr innan det digitala, Blaska själv.

Tyvär kan jag väl inte hjälpa eller säga så mycket mer

Tack för ditt svar, John.
Jag har nu gett upp tanken på att leta efter labb mitt i natten och kommer att få låna två digitala hus istället.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar