Annons

Dust & Scratch Removal Utility

Produkter
(logga in för att koppla)

Bjoernowitsch

Avslutat medlemskap
Hjälp!
Efter att min stora externa hårddisk kastade in handduken, har jag inte längre möjlighet att installera mitt retuscheringsprogram Dust & Scratch Removal Utility. När jag letade på Polaroids webbsida, kunde jag inte längre hitta det för att kunna ladda ner det. Jag söker versionen för Mac OS X från 2002. Just nu finns det installerat i min Mac, och jag kan ha det separat eller som plugin i Photoshop Elements 3. Programmet är gratis, så vad jag vill ha hjälp med är om någon som eventuellt har programmet kan mejla det, så att jag kan installera det som det ska och så att det fungerar som plugin och som fristående program. Jag vore enormt tacksam om någon kan mejla det till mig.
 
Tack för de där länkarna, pipur! Du hade visserligen länkat till Windows-versionen av programmet, men jag har hittat min Mac-version nu.
Ha det gott!

Kanske jag skulle lägga till att när jag hade skickat iväg mitt inlägg, letade jag genom mina gamla brända CD och hittade faktiskt programmet i en zippad mapp, men man kan ju aldrig vara för säker, så nu ligger länken till alphatracks i mina favoriter. Det var Mac-versionen av programmet jag var ute efter, och där finns den.
 
Tack för de där länkarna, pipur! Du hade visserligen länkat till Windows-versionen av programmet, men jag har hittat min Mac-version nu.
Ha det gott!

så kan det gå när klockan är natt - jag som tyckte jag var duktig som läst att du hade mac-versionen men saknade pc-versionen, hahaha...

nåväl - duktig som skrev in länken till källan ivf... ;)

de nada!
 
så kan det gå när klockan är natt - jag som tyckte jag var duktig som läst att du hade mac-versionen men saknade pc-versionen, hahaha...

nåväl - duktig som skrev in länken till källan ivf... ;)

de nada!

Ja, det var väl lika bra att du också gav PC-användarna en chans att rädda åt sig det här programmet också! Jag tackar också å deras vägnar! Men när jag letade själv på nätet, var det lättast att hitta Windows-versionen av det, men tack vare dig fick jag fatt i Mac-versionen.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.