Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dolda foton trots uppgradering av medlemsnivån

Produkter
(logga in för att koppla)

Kriminellen

Ny medlem
Har varit inaktiv på FS under vintern, men tänkte börja återuppta min aktivitet här igen. Loggade in igår och klickade på "Mina bilder". En ruta med röd ram talar om för mig att jag har ett antal bilder som är dolda för andra användare då jag överskridit antalet bilder i förhållande till min medlemsnivå. Där står det också att alla bilder finns kvar och visas för andra använder igen så fort jag uppgraderar mitt konto på nytt. Sagt och gjort, jag uppgraderar kontot till Guldmedlem, men fortfarande så finns samma ruta kvar, vad ska jag göra?

Välkommen tillbaka! :)

Jag kikade och det ser ut som ramen är borta? Vissa sidor mellanlagrar vi för att prestandan skall vara snabb. Så kanske det var det som gjorde att ramen syntes en extra stund.

Välkommen tillbaka! :)

Jag kikade och det ser ut som ramen är borta? Vissa sidor mellanlagrar vi för att prestandan skall vara snabb. Så kanske det var det som gjorde att ramen syntes en extra stund.

Kanske det, men för mig syns den fortfarande under "Mina bilder", vilket är störande. Men kunde du se alla mina bilder? Det ska vara totalt 34 bilder...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar