Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
DiMAGE transfer
- Trådstartare Dimage7d
- Start datum
Rexsportman
Avslutat medlemskap
Var hittar man dimage transfer?
dream77
Medlem
dimage transfer
Det följer med i förpackningen till dynax 7D.
Annars hittar du det här en bit ned på sidan.
http://konicaminolta.com/products/consumer/digital_camera/slr/dynax-7d/05.html
Ps: Vad är det som inte fungerar, en närmare beskrivning skulle göra det lättare att hjälpa dig. Installation, felmeddelande, ditt operativsystem etc.
Det följer med i förpackningen till dynax 7D.
Annars hittar du det här en bit ned på sidan.
http://konicaminolta.com/products/consumer/digital_camera/slr/dynax-7d/05.html
Ps: Vad är det som inte fungerar, en närmare beskrivning skulle göra det lättare att hjälpa dig. Installation, felmeddelande, ditt operativsystem etc.
Dimage7d
Aktiv medlem
Re: dimage transfer
Installationen gick ok.
När jag startar DT och slår på kameran med sladden ansluten så blippar de gröna punkterna från vänster till höger i det lilla fönster som visas.
Kameran är "död", det går inte att knäppa eller gå in i menyer, precis som när man tömmer kortet.
dream77 skrev:
...
Installationen gick ok.
När jag startar DT och slår på kameran med sladden ansluten så blippar de gröna punkterna från vänster till höger i det lilla fönster som visas.
Kameran är "död", det går inte att knäppa eller gå in i menyer, precis som när man tömmer kortet.
Dimage7d
Aktiv medlem
Nu ställde jag om kameran till "fjärrlagring" i menyn.
Anslät kameran och slog på. Windows började installera saker.
Nu visas "3043" bilder kvar i lilla fönstret.
Kameran går att knäppa med men den "visslar" och slutaren verkar aldrig stängas.
Slår på och av.
Och nu verkar det fungera.
Coolt.
Anslät kameran och slog på. Windows började installera saker.
Nu visas "3043" bilder kvar i lilla fönstret.
Kameran går att knäppa med men den "visslar" och slutaren verkar aldrig stängas.
Slår på och av.
Och nu verkar det fungera.
Coolt.
Dimage7d
Aktiv medlem
Den bild som visas på PCn när jag exponerat med kameran är inte speciellt högupplöst, ser nästan ut som en tumnagel som förstorats upp, inte alls bra.
Går inte att bedöma om skärpan är korrekt ens.
Kan någon verifiera detta? Det borde ju vara bättre kvalla för att detta skall vara riktigt användbart.
Kan någon verifiera detta? Det borde ju vara bättre kvalla för att detta skall vara riktigt användbart.
Dimage7d
Aktiv medlem
Dimage7d skrev:
Den bild som visas på PCn när jag exponerat med kameran är inte speciellt högupplöst, ser nästan ut som en tumnagel som förstorats upp, inte alls bra.
Ingen som har samma erf?