Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Digitalfoto för alla, prenumeranter?

Produkter
(logga in för att koppla)

Digi

Aktiv medlem
Hej, jag är en av en lycklig prenumerat på fotosidan som har "Digitalfoto för alla" i brevlådan. Tänkte att vi kunde diskutera vad som är bra och så med just den tidningen jämfört med andra.
Skriv vad ni tycker!

Mvh Markus Asp

Enkel, innehållsrik och bra format att ha med sig i sängen, soffan eller badkaret *S*

Bra tidning, lättförståeliga tips för mig som är nybörjare.

Jag gillar tidningen mycket.

Fick idag ett mail från dfa.

Nu ska de publicera ännu en av mina bilder.

I nummer 7 blir det.

Då har dom tagit in 3 av 4 bilder jag skickat.

Vet inte riktigt vad jag ska göra med alla minneskort jag vinner dock.

Lasse H skrev:
Dfa har publicerat två av mina bilder.
Det gillar jag.

Visst, jag har också skickat in en bild men den kom inte med. Det är ju så också att de har 70 000 läsare och de runt 10 000 som skickar in bilder kommer 10-20 med

Mvh Markus Asp

Digi skrev:
Visst, jag har också skickat in en bild men den kom inte med. Det är ju så också att de har 70 000 läsare och de runt 10 000 som skickar in bilder kommer 10-20 med

Mvh Markus Asp

Ojoj.

Inte visste jag att jag skiljer ut mig så pass från mängden.

3 av 4 är ju i så fall en makalöst bra siffra.

Digi skrev:
Aa, visst är de fina. Vad duktig du är som får chansen hela tiden och kommer med i fototidningar. Har du kommit med i en annan tidning Lasse?

Mvh Markus Asp

Tack så mycket, Markus, beröm värmer alltid.

Jag har inte skickat in bilder till andra digitalfototidningar än i alla fall.

Dock kommer jag att ha bilder med i olika organisationers tidningar framöver och även på deras hemsidor.

Då är det frågan om fotomontage i första hand.

mvh

Lasse H skrev:
Ojoj.

Inte visste jag att jag skiljer ut mig så pass från mängden.

3 av 4 är ju i så fall en makalöst bra siffra.

Visst gör det en stor skillnad. Hur skulle tidningen se ut annart om det skulle finnas 10 000 bilder på en och samma sida.

Mvh Markus Asp

Prenumerar inte men brukar köpa lösnummer ibland, recsensionerna är bra skrivna och ibland finns det andra bra artiklar. Men jag tycker att den är ganska trist med en massa teknikbjäbb.

Det här var den första av mina bilder dom tog med i tidningen.
Inget fotografiskt mästerverk om jag får säga det själv.
Lite rolig dock.

Bilagor

• take-a-bite.jpg
    take-a-bite.jpg
    41.5 KB · Visningar: 148
ANNONS