Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Digital framkallning.

Produkter
(logga in för att koppla)

Nekomy

Avslutat medlemskap
Kan vi inte i en och samma tråd rekomendera ställen där man kan få sina digitala bilder på fotopappaer, online eller inte gör inget bara man beskriver det viktiga som typ pris per bild, pris på olika storlek, betalnings sätt eller om man pehöver speciella program mm. Även typ av papper och allt man kan tänka sig, men inga inlägg typ "Akta er för...", "Eller afär nn är skit."

Själv känner jag ite till några nu efter min lokala butik höjde priset och gick äver till Fuji papper som jag inte gillar :-(

VSFL

Hejsan.
Jag skickar mina bilder till VSFL via Euronics hemsida, 100 bilder för 175kr på Agfa papper. Hämtar ut bilderna i den lokala Euronics butiken.

Mvh Lasse

Re: VSFL

qwintus skrev:
Hejsan.
Jag skickar mina bilder till VSFL via Euronics hemsida, 100 bilder för 175kr på Agfa papper. Hämtar ut bilderna i den lokala Euronics butiken.

Mvh Lasse

skicka via onoff.se istället så tjärnar du in 25kr varje gång.. =) dem har 100bilder för 150kr.. =)

själv skickar jag mina bilder till ProPrint.se

okej.
jag slår ett slag för http://www.proprint.se/

dom är informativa. bara leta i "hjälp och information".
bra kvalité.
snabba som 17.
är måna om att kunden blir nöjd.

storlekar och priser:

2:3 Format (standard)
10x15 (102x152mm) 2.95 kr
15x22 (152x228mm) 16.00 kr
20x30 (203x305mm) 29.00 kr

3:4 Format
11x15 (114x152mm) 3.25 kr
15x20 (152x203mm) 15.00 kr
20x27 (203x271mm) 27.00 kr

Tillval

Matt papper 0.25 kr
Vit ram 0.25 kr

Porto + exp. 29.00 kr

Helt okej priser.
kör på AGFApapper.
har även 9x13cm storlekar numera, samma priser som 10x15 och finns även i 3:4 format.
har, som sagt, troligtvis sveriges bästa support!
(jag får ju inte ta upp dåliga labb-exempel så jag låter bli, men supporten kan variera rejält. i värsta fall kan man tillome bli kallad för färgblind hora om man inte gillar bildernas kvalité och har anlitat fel labb)

crimson är oxå bra rent allmänt, men jag har inte gjort kopior där på länge nu så jag vet inte riktigt hur dom funkar idag...
måste säga att jag blev lite förvirrad av en snabb titt på deras hemsida...
måste fundera nån dag då jag är piggelin.. *gäspa*
http://www.crimson.se

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto