Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Digiswe

Produkter
(logga in för att koppla)

klingeee

Aktiv medlem
Hej!

Ska göra en beställning på ett kamerakit, och hittade det tveklöst billigast på nätsidan: Digiswe.se.

Är det någon som har erfarenhet av att ha handlat därifrån?

Och har betalat med betalmetoden: Payson?

Har läst lite recensioner och liknande om dom, och ibland kan det tydligen va lite slött att få kontakt med dom, men inte direkt någon större fara.
Och sen även att leveranstiden varierar mellan 4-8 dagar, om varan finns på lager, men eftersom priset är så överkomligt, så kan man leva med någon dag längre leveranstid.

Men någon här som vet något mer om dem?

Mvh // Adam.

Jag har handlat en DVD recorder där samt lite datorprylar, inget att klaga på. DVDn fick jag med fransk manual så det kanske inte är helt svenska grejer med fungerar gör det. Jag har både pratat i telefon och via mail med dom.

Jag har handlat en DVD recorder där samt lite datorprylar, inget att klaga på. DVDn fick jag med fransk manual så det kanske inte är helt svenska grejer med fungerar gör det. Jag har både pratat i telefon och via mail med dom.

Okej, och hur lång tid tog det från att du la beställningen, tills du fick paketet?

Jag har också handlat av dem en gång. Tror jag betalade med kort men minns inte helt säkert. Jag skulle inte rekommendera förskottsbetalning iaf.
När utlovade leveranstiden gick ut så mailade jag och fick svar dagen efter. Något i stil med: ojsan det har de missat på lagret. Och sedan dök paketet upp ett par dagar senare.
Så min uppfattning är att de nog inte är skojare men ganska optimistiska på leveranstider och inte har så noga koll på allt vilket gör att man som kund måste vara noga på sin sida och vara beredd på längre leveranstid.

Jag har också handlat av dem en gång. Tror jag betalade med kort men minns inte helt säkert. Jag skulle inte rekommendera förskottsbetalning iaf.
När utlovade leveranstiden gick ut så mailade jag och fick svar dagen efter. Något i stil med: ojsan det har de missat på lagret. Och sedan dök paketet upp ett par dagar senare.
Så min uppfattning är att de nog inte är skojare men ganska optimistiska på leveranstider och inte har så noga koll på allt vilket gör att man som kund måste vara noga på sin sida och vara beredd på längre leveranstid.

Med tanke på sånt här, så tänkte jag ringa till dom först, för att kolla med statusen att det finns och så, och även ringa dagen efter min order är lagd, för att kolla att dom har koll på läget. Tror det kan vara en bra lösning.

Med tanke på sånt här, så tänkte jag ringa till dom först, för att kolla med statusen att det finns och så, och även ringa dagen efter min order är lagd, för att kolla att dom har koll på läget. Tror det kan vara en bra lösning.

Jag är inte säker på att det hjälper så mycket. Det de kallar "i lager" tror jag är deras grossists lager. I bästa fall ligger det lagret i europa.

Även om det skulle vara mycket billigare och jag garanterat fick mina prylar så skulle jag aldrig stödja en sådan butik med mina pengar.
http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?ftgid=6090 När det är överlägset flest som ger butiken 1/10 i butik så är verkligen något fel.

Jag funderar också på att inte köpa där, men eftersom priset är så lågt så kan jag tillomed ta snäppet bättre kamera, och det kan jag inte göra om jag inte köper där.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar