Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Digicom.nu

Produkter
(logga in för att koppla)
Ett bra sätt att kolla sånt är att söka lite på nätet. T ex ser man då att flera medlemmar på Fotosidan berättat om prylar de handlat där. Och på Prisjakt finns det många som betygssatt butiken.

För att sammanfatta så verkar den helt okej, men en del (kanske alla?) saker de säljer är nog gråimport.
 
Ett bra sätt att kolla sånt är att söka lite på nätet. T ex ser man då att flera medlemmar på Fotosidan berättat om prylar de handlat där. Och på Prisjakt finns det många som betygssatt butiken.

För att sammanfatta så verkar den helt okej, men en del (kanske alla?) saker de säljer är nog gråimport.



Ok, tackar!

Vad menas med "gråimport"??
 
Att butiken inte köpt varan från den svenska distributören utan från grossist i ett annat land.
 
köpt

Hej ..

Jag har köpt 2 produkter där utan några problem.Först köpte jag min digitala video kamera och sedan min Nikon D300
Köpte på avbetalning Funkade bra.
Tyckte att det fungerade perfekt .Snabb leverans och bra inpaketerat.

mvh Putte
 
Hej ..

Jag har köpt 2 produkter där utan några problem.Först köpte jag min digitala video kamera och sedan min Nikon D300
Köpte på avbetalning Funkade bra.
Tyckte att det fungerade perfekt .Snabb leverans och bra inpaketerat.

mvh Putte


Låter bra, är sugen på ett zoomobjektiv!
 
Låter bra, är sugen på ett zoomobjektiv!


Låter bra. Jag med .. ÄR sugen på en Nikon 70-200 f2.8 AFS VR IF-ED
Så att man har en bra lins tills semestern ..

Jag tror att när jag bestälde mina produkter så fick jag dom inom 3-4 dagar ,plus att jag kunde spåra paketet på postens hemsida.

Lycka till ...
 
handlade stativ kontroll till videokameran där. Stod att de hade den i lager....visade sig x antal mail och telefonsamtal senare att den fanns i lager...leverantörerns lagar. Suck.

Men visst, inga problem förutom en seg leverans. Prylen kom.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.