ztenlund
Aktiv medlem
Jag kommenterade detta tidigare i samband med att någon bugg relaterad till externa bloggkommentarer åtgärdades så att de började synas. Svaret blev dock bara återkom för att det, misstänker jag, var jobbigt att leta efter felet. Problemet kvarstår alltjämt och är extremt enerverande. Flödet tar bara slut så fort det kommer en extern kommentar, dvs ingenting efter syns alls. Trycker jag på "Till mig" kan jag åtminstone se dessa i nedan fall, i och med att kommentaren inte är direkt till mig, men att det ska vara så ter sig mindre rimligt...
Det här kommentaren med samma tidsstämpel här:
Dock är det inte unikt för den kommentaren, utan en annan tidigare till samma blogg gav samma resultat. Jag har inte sett det på ett tag eftersom jag inte har kommenterat där någon extern sedan har kommenterat på samma sorts tag. Felet förefaller vara helt systematiskt. Det spelar ingen roll om det är Firefox eller Chrome, som jag för säkerhets skull kollade.
Det här kommentaren med samma tidsstämpel här:
Ett sista farväl till Fotokungarna
Det var med vemod som jag i fredags styrde stegen mot Kocksgatan 1 på Södermalm där Fotokungen huserar. Jag visste att det skulle bli mitt sista ...
www.fotosidan.se
Dock är det inte unikt för den kommentaren, utan en annan tidigare till samma blogg gav samma resultat. Jag har inte sett det på ett tag eftersom jag inte har kommenterat där någon extern sedan har kommenterat på samma sorts tag. Felet förefaller vara helt systematiskt. Det spelar ingen roll om det är Firefox eller Chrome, som jag för säkerhets skull kollade.