Annons

Den här RÖRliga SONY-reklamen!

Produkter
(logga in för att koppla)

niclasforsberg

Aktiv medlem
Hej & hå
Nu skriver jag inte detta endast utifrån faktumet att jag lider av (en tydligen..) livslång problematik som genererar i en jobbig huvudvärk 100% av min vakna tid (säkerligen den sovande också).
Jag skriver detta då jag är helt 100a på att fler upplever samma sak. Eller?

Den här rörliga SONY:reklamen äter upp min hjärna.. effektivt, innifrån. Direkt flytande är inte rörelsen heller, en bedrövlig kvalitet som rent allmänt gör att jag håller mig ifrån att logga in på fs just för tiden.

Förutom att detta är ett stort problem för mig med min svåra huvudvärk så är det också mycket störande praktiskt och tidsmässigt. Allt detta skrollande, vissa av mina skärmar blir nästan helt fyllda med denna reklam.

Jag hoppas att fs har fått SJUKT bra betalt för Den reklamen. Ett pris lägre än en 1:a med 6 nollor per månad vore katastrof.

Folk behöver inte vara eniga med mig, alls. nu har jag fått säga min mening - (understruken av färgande ord och en glimt i ögat!)

Förutom att kommentera detta så undrar jag konkret - hur länge kommer denna eländiga reklam att visas här?

MVH Niclas Forsberg

Vilken rörlig annons tänker du på? Jag har inte sett någon jag reagerat på (och jag har adblocker avstängt för FS och annonser påslagna i mina inställningar).

Haha, mitt internet är så segt att den annonsen hänger sig efter nån sekund och sen rör den sig inte nåt mer :) Men, nej, stör mig inte alls eftersom jag inte är intresserad av läsa eller titta på reklam överhuvudtaget.

Haha, mitt internet är så segt att den annonsen hänger sig efter nån sekund och sen rör den sig inte nåt mer :) Men, nej, stör mig inte alls eftersom jag inte är intresserad av läsa eller titta på reklam överhuvudtaget.

Uppgraderat medlemskapet avvaktar jag med. Ofta är det ju så att man slipper reklam om man beetalar för en product.
Paradoxalt kan jag tycka (som arbetar med två dimensionell visuell marknadsföring som yrke) då det sannolikt är de som betalar för medlemskapet som också är den kanske allra mest intressanta målgruppen för en sådan annonsör.. jaja.
(Grundar tanken på att det är den betalande medlemmen som också är mest entusiastisk att lägga pengar på sitt fotografernade generell).

Det är ju svårt att blunda och navigera på webben samtidigt. Man måste inte stanna vid en sådan reklam för att se den.. Om du verkligen lyckas bortse från den här typen av reklam (100% I ordets rätta bemärkelse) så har du en gåva jag aldrig mött hos ngn annan.

Tack värdar för era svar!
MVH Niclas Forsberg

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar