pdahlen
Aktiv medlem
Har en testfilm som består av 3840x2160 rutor. I LR har jag klickat på skapa bildruta och det läggs bilder i en hög, men jag begriper inte hur jag ska se och komma vidare med dessa bildrutor. Hur öppnar jag högen så jag kan ta med mig bilderna till framkallningsmodulen?
Fast tanken är egentligen att välja alla rutor i filmen som bilder, finns det något sätt i LR eller någon annanstans där hela filmen omvandlas till separata bildfiler?
Har tex sett exempel på att man stackat ett antal tusen bildfiler från en film till en astrobild. Såg att för den bilden användes PIPP, kanske behöver man ha något specialprogram för att lyfta ut bildfilerna från filmen?
Fast tanken är egentligen att välja alla rutor i filmen som bilder, finns det något sätt i LR eller någon annanstans där hela filmen omvandlas till separata bildfiler?
Har tex sett exempel på att man stackat ett antal tusen bildfiler från en film till en astrobild. Såg att för den bilden användes PIPP, kanske behöver man ha något specialprogram för att lyfta ut bildfilerna från filmen?
Google Sites: Sign-in
Access Google Sites with a personal Google account or Google Workspace account (for business use).
sites.google.com
Senast ändrad: