Annons

Dee vs Dregen, eller vad publiken vill ha :/

Produkter
(logga in för att koppla)

Festfotografen

Aktiv medlem
Laddade upp en bild igår
på mindre än 24 timmar har den bilden lyckats komma upp i 363 visningar vilket är 4 mindre än vad min bild på dregen har fått ihop på 16 månader !

Det är klart mer än bilderna på Lambretta, Hives vilka bildässigt är klart bättre enligt min subjektiva bedömning.
Nåja lite glad blir jag i alla fall över detta överväldigande intresse men lite f kommentarer är det juh i nuläget 4 st.

festfotografen skrev:
Laddade upp en bild igår
på mindre än 24 timmar har den bilden lyckats komma upp i 363 visningar vilket är 4 mindre än vad min bild på dregen har fått ihop på 16 månader !
Ja, det är mysko. Speciellt med tanke på att E-Type är tok-dålig.

festfotografen skrev:
Men Calle E-Type var juh inte ens med
hade det varit en bild på E-type så hade den haft ca 1/4 av visningarna. :)
Nä, jag vet. Men hans danserska håller knappast till i mina våta drömmar heller;-) För "tacky".

Jag har ju inte varit med så länge på fotosidan... men det ser ju ut som att det va bättre förr ;-)

Av de bilder som är uppladdade på fotosidan har dessa 12 visas flest gånger.

Av de bilder som är uppladdade senaste månaden är det dessa 12 bilder som visas mest (psst! denna fråga rullar alltid 30 dagar bakåt, men idag den 26/11 2002 så ger den ett tydligt resultat).

Nu har jag inget emot den här typen av bilder, men det gäller ju att det är bra bilder, inte bara vackra och/eller lättklädda damer.

Men det kan inte vara så, det får inte vara så
aaaah jag trodde att det handlade om bilder här och inte att visa så lite kläder som möjligt.

Det är nog så vi män fungerar helt enkelt... Vi faller för ytan och ser inte till innehållet...

Okej!

Elementär lära. För att få betraktaren att ta en steg närmare bilden eller i det här fallet klicka på tumnagelbilden vad behövs? Jo något som fångar betraktaren och får den intresserad. Den manliga primathjärnan fungerar för närvarande att den som regel hajjar till när den ser en lättklädd kvinna och en nyfikenhet föds. Av en något oklar anledning fungerar lättklädda kvinnor även till att väck intresse hos många andra kvinnor, eller om det är agg det väcker. Vilket iaf leder till att betraktaren klickar på tumnageln.

Vad behövs sedan för att få en kommentar? Jo, en intressant bild. Något som i regel är svårt att se på tumnageln men väldigt snabbt visar sig i ett uppförstorat läge. Är bilden inte intressant eller saknar det där extra, så blir det få kommentarer.

Jag ser inte vad som är så konstigt med det eller att folk blir förvånade ens. Men jag kanske är luttrad.

/Maverick

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar