Liza
Aktiv medlem
Försökte i onsdags att lägga in Norton 2005 men gav upp efter 8 timmar och totalt bortkollrad efter allt rotande i datorn enligt deras suppport. Blev till sist att jag avinstallerade hela skiten igen och la in mitt gamla system. En otrevlig konsekvens har nu blivit att datorn inte fungerar som den ska. Bara att koppla upp till nätet tar 3 minuter (har bredband) kommer därefter ganska snabbt in på siter men kan bara växla mellan sidor i siten. Att länka fungerar överhuvudtaget inte, chatt fungerar inte, öppna fler fönster fungerar inte. De gånger det verkar ha fungerat öppnas bara ett tomt fönster och sen händer inget mer och försöker jag ta bort det tomma fönstret så låser sig datorn och det är bara att starta om datorn vilket tar flera minuter innan den reagerar.
Misstänker att jag markerat/avmarkerat något någonstans men kan inte för mitt liv hitta vad eller var - slänger snart ut skiten genom fönstret om inte någon här kan hjälpa mig (och ev rädda livet på den som råkar gå utanför när datorn kommer flygande)
MVH Eva
Misstänker att jag markerat/avmarkerat något någonstans men kan inte för mitt liv hitta vad eller var - slänger snart ut skiten genom fönstret om inte någon här kan hjälpa mig (och ev rädda livet på den som råkar gå utanför när datorn kommer flygande)
MVH Eva
Senast ändrad: