ANNONS
Annons

Dåligt med kommentarer!

Produkter
(logga in för att koppla)

avslut110110

Avslutat medlemskap
Detta är riktat åt de flesta medlemmarna på Fotosidan.se.

Hejsan!

Jag har varit medlem här lite mer än en månad nu och har laddat upp 61 foton som jag är nöjd med. Jag är ganska aktiv på sidan och lägger upp bilder i pooler. MEN, jag tycke att det är alldeles för tunt med kommentarer! Jag menar, ni är vuxna! De flesta är skickliga fotografer! Jag är halvamatör och bara 16 år men jag kommenterar de flesta bilderna. Men det är inte så kul och se när ca 100 stycken tittat på ett foto och man fått 1 kommentar... Snålt. Kritiken behöver inte alltid vara positiv, men det är ju skoj att se vad folk tycker om ens foton, eller? Det är vad jag tycker. Och jag svarar på ALLA kommentarer jag får, vilket vissa inte gör här heller.

Mer kommentarar & svar här på Fotosidan.se!

//Fabian

Jo det är tråkigt, jag har i stort sett slutat ladda upp bilder i pooler, de drunknar bland de övriga och får man händelsevis en kommentar så är det inte ofta den ger något mer än en klapp på axeln.

/M