tomasbz
Aktiv medlem
En sak som stört mig länge, och nu vill jag säga det..
Som guldmedlem och med en möjlighet till portfolie blir man glad, nu är det bara 1 sak..
Det som håller mig borta från att ha några foton i min portfolio är pxl storleken på fotona som man får lov att krympa dom till. Jag vet inte om jag pratar för mig själv, men (kommer inte ihåg exakt vad siffran var 500, 600?)..
För att foton ska komma till rättvisa tycker jag att dom borde kunna vara upp till 1024..
I dom vanliga albumen går det ju att kräma på lite, men som portfolie innehavare är man förvisad till upphottade tumnaglar..
Jag tänker inte förnya min guld licens förrän detta är åtgärdat....
Skulle gärna använda mig av portfolion, men inte som det ser ut nu.....
Måste varit fler som reagerat på detta.
?????
1024 och en gräns på 350 kb??
Skulle sitta bra...
/ Tomas
Som guldmedlem och med en möjlighet till portfolie blir man glad, nu är det bara 1 sak..
Det som håller mig borta från att ha några foton i min portfolio är pxl storleken på fotona som man får lov att krympa dom till. Jag vet inte om jag pratar för mig själv, men (kommer inte ihåg exakt vad siffran var 500, 600?)..
För att foton ska komma till rättvisa tycker jag att dom borde kunna vara upp till 1024..
I dom vanliga albumen går det ju att kräma på lite, men som portfolie innehavare är man förvisad till upphottade tumnaglar..
Jag tänker inte förnya min guld licens förrän detta är åtgärdat....
Skulle gärna använda mig av portfolion, men inte som det ser ut nu.....
Måste varit fler som reagerat på detta.
?????
1024 och en gräns på 350 kb??
Skulle sitta bra...
/ Tomas