Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

CS3 + CS4 ger olika utskrifter !?

Produkter
(logga in för att koppla)

hornavan

Aktiv medlem
Jag har både PS CS3 + CS4 installerat i min mac. När jag skriver ut bilder på min Epson 4880 så blir dom bra i CS3 och bleka kontrastlösa i CS4. Alla inställningar i utskriftsrutinerna är samma.
Nu bearbetar jag bilderna i CS4 och skriver ut dom i CS3, men så skall det väl inte behöva vara.
Hjälp!

Problem 2 med CS4 är att jag inte lyckas ställa in så att jpgbilder går att justera i ACR.
Hjälp!

Problem 3. Picture package finns inte under ”automate” i CS4, som det gör i CS3.
Hjälp!

Det kan väl inte vara så olyckligt att dessa två funktioner har tagits bort i CS4??
 
en ot fråga om ps4
i gamla ps3 så kunde man lägga upp bilderna på olika platser på tex min extra skärm däremot gör jag så i ps4 så flikar bilderna ihop sig. Hur gör jag för att dom inte ska klunga ihop sig?
Sorry för rörigheten.
 
en ot fråga om ps4
i gamla ps3 så kunde man lägga upp bilderna på olika platser på tex min extra skärm däremot gör jag så i ps4 så flikar bilderna ihop sig. Hur gör jag för att dom inte ska klunga ihop sig?
Sorry för rörigheten.

Dra bara ur dom ur fliken så blir dom som vanligt...
 
Jag är imponerad, så snabbt, kan du CS4 utantill? Stort tack! Johan
Nej, det skulle jag inte vilja påstå. Det bor dock en lätt datornörd i mig. :)
en ot fråga om ps4
i gamla ps3 så kunde man lägga upp bilderna på olika platser på tex min extra skärm däremot gör jag så i ps4 så flikar bilderna ihop sig. Hur gör jag för att dom inte ska klunga ihop sig?
Sorry för rörigheten.
Du kan dra loss flikarna från tabblisten genom att dra i tabben nedåt, alternativt högerklicka på tabben och välja "move to new window". Jag antar att du då kan dra ut fönstret på din extraskärm, dock har jag inte prövat då jag bara har en skärm.
 
jag vet att man kan dra ur bilden, problemet är att när jag öppnar nästa bild så lägger dom ihop alla igen. Hur stänger jag av det?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.