Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Crumpler fotoväska - Stunner

Produkter
(logga in för att koppla)

Henrik_L

Aktiv medlem
Jag behöver en ny axelväska! Vad sägs om crumplers stunner? Nån som har en likadan? Jag behöver få ner min canon 350 D med påmonterat 60 mm macro och batterigrepp,och så ett vidvinkelobjektiv kanske, Dessutom lite minneskort och extra batteri. Sen vore det ju trevligt om det inte blev alltför trångt....

Eller rekommenderar ni nån annan modell? Jag vill iaf ha en crumpler, så mycket vet jag iaf.

tack!
 
Köpte en Bunny Man för ett tag sedan och den kan jag få ner en 350D med ett 70-300 eller 90mm makro på. Lite beroende på hur jag sätter avdelarna så kan jag ha kameran med ett kortare objektiv och ändå ha med 70-300 objektivet och ytterligare två objektiv.
Så allt som allt så kan jag ha med mig en 350D med valfritt objektiv monterat av följande: 70-300, 90mm makro, 18-55 och ett fast 50mm och ändå ha med mig alla objektiven.
Sen får man ju med lite småplock som extra batteri, minneskort, några filter etc.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.