Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Crimson, hur vill dom ha betalt?

Produkter
(logga in för att koppla)

David G

Aktiv medlem
Om man har skickat in en dia-film till crimson hur är det tänkt att man ska betala för framkallningen? Får man en faktura och när kommer den i så fall?

Så dom skickar inte med fakturan när man får bilderna? För jag har inte fått någon, låg bara en lapp i om att det kostade 55kr men inget om hur man ska betala.

Var ett tag sen jag handlade av Crimson men jag tror man fick fakturan en gång varje månad. Så då rymms flera beställningar på samma faktura.

Så dom skickar inte med fakturan när man får bilderna? För jag har inte fått någon, låg bara en lapp i om att det kostade 55kr men inget om hur man ska betala.

Du har fått en följesedel.Var inte orolig, faktura brukar komma inom 2-3 veckor,och då har summan ändrats pga moms m.m

Jaha då väntar jag och ser om det kommer nån faktura.

I övrigt är jag väldigt nöjd med framkallningen, det gick fortare än i fuji-butikerna och filmen verkar inte vilja rulla ihop sig lika mycke, men det kanske beror på filmen förstås, som är en Provia 400X.
Jo en sak var lite dålig och det var fickorna som filmen kom i, det var svårt att dra ut filmen från dom för det liksom klibbade fast, typ som gladpack.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar