Marie_1
Aktiv medlem
Jag har ett abonnemang (cirka 100 kr mån) på Creative Cloud med 2 GB utrymme på deras moln. Jag synkar alla bilder från olika enheter mot en Dropbox-mapp i LR vilket jag föredrar just nu. Dock skulle vilja kunna spara ett antal bilder på CC-molnet. Tyvärr verkar det inte fungera att utnyttja både och.
Jag blev tvungen att stänga av synkroniseringen av Creative Cloud pga min dator (Mac Book Pro med OS X 10.9.4) låser sig flera ggr/ dag. Problemet är att dialogruta från Creative Cloud - som uppmanar att synkronisera - kommer upp i bakgrunden och gör att tangentbordet och musen låser sig. Det går inte att stänga av den och jag blir tvungen att köra en omstart.
Är det någon annan som har möt samma problem och löst det?
Tack på förhand, Marie
Jag blev tvungen att stänga av synkroniseringen av Creative Cloud pga min dator (Mac Book Pro med OS X 10.9.4) låser sig flera ggr/ dag. Problemet är att dialogruta från Creative Cloud - som uppmanar att synkronisera - kommer upp i bakgrunden och gör att tangentbordet och musen låser sig. Det går inte att stänga av den och jag blir tvungen att köra en omstart.
Är det någon annan som har möt samma problem och löst det?
Tack på förhand, Marie