Annons

Coolpix 5700

Produkter
(logga in för att koppla)

moltas

Medlem
Hejsan!

Hade en fråga för en tid sedan om köp av Nikon CP 5700 vs Olympus 5060. Hade beställt en Olympus men åf.hade problem med leveransen. Fick vänta 3 veckor och inget hände. I samband med det annullerade jag beställningen. Gjorde därför en ny beställning hos en annan firma, men då blev det en Nikon istället. (Var lite velig!) Den fick jag efter fyra dagar. Så nu har jag provat den lite. Tycker nog att jag trivs ganska bra med den. Om jag gjorde rätt eller fel blir obesvarat. Hur som helst, är någon ägare till en sådan? Alltid roligt med synpunkter från Er som har haft den ett tag. Både positiva och negativa. Är f. ö. ganska ny med digital fotografi så jag är idel öga.

Mvh Jan.

Hej hej

Jag har haft min CP5700 i snart ett år. Det som jag ser som det sämsta med den är att det är i princip omöjligt att fokusera med den inomhus (i dåligt ljus rent allmänt). Rent allmänt när det gäller fokusering är den ganska seg. Annars är den rätt trevlig. Majoriteten av mina bilder har jag tagit med den. Dock är min nu till salu, har precis beställt en D70

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar