Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Compact flash
- Trådstartare Keda74
- Start datum
PeterWem
Aktiv medlem
Om du har Windows,ladda hem https://www.cgsecurity.org/Download_and_donate.php/testdisk-7.0.win.zipGick inge vidare, använder jag kabel hittar datorn, men inget innehåll.
Med kortläsaren får jag upp en massa tomma enheter , typ :G .H osv. Känna hopplöst.
Packa upp på skrivbordet.
Sätt i kortläsare och minneskort.
Öppna den uppackade mappen och klicka på Photorec_win. Tag en skärmbild eller fota av skärmen och ladda upp bilden här.
Keda74
Aktiv medlem
Ett ögonblick, känns som den inte finner alls.
Tror det kom upp en enhet på 4gb , (bytte USB ingång) K örde enter , sen kom detta.
PeterWem
Aktiv medlem
Du kan ju testa då, om det är som du sade att du fick fram 4GB och om ditt minneskort är på 4GB.Tror det kom upp en enhet på 4gb , (bytte USB ingång) K örde enter , sen kom detta.
Har du verkligen packat upp mappen ordentligt? Sökvägen känns så där.
PeterWem
Aktiv medlem
Vänta ett slag. Är Photorec verkligen uppackad? I fotografiet står det att sökvägen är i Appdata/localfiles, d.v.s. temporära filer.Ja jag testar, vilken ska jag köra på. Ext2/ext3 eller den undre :Fat/NTFS/HFS ?
Stäng Photorec, packa upp och lägg den uppackade mappen på Skrivbordet. Gå därefter in via Skrivbordet till mappen testdisk-7.0 och starta photorec_win.
PeterWem
Aktiv medlem
Ladda ned och gör om allt, ta ett fotografi när du startat programmet så kan jag kontrollera sökvägen. Att du får felmeddelandet beror på att du förmodligen bara packat upp en fil istället för hela mappen.Får nog installera om.
PeterWem
Aktiv medlem
Datorn hittar inte. USB-port spelar inte roll. Testa att ta ut kortet och stoppa i det igen och att starta om Photorec.Tog stopp där. Spelar det ngn roll vilken USB port man använder?
PeterWem
Aktiv medlem
Perfekt. sdb i mitten, tryck enter.Detta kom upp när jag drog ut kortet o stoppade in det igen. Kortet är på 4gb.