Annons

Cognisys

Produkter
(logga in för att koppla)

john.persson

Aktiv medlem
Funderar på att beställa prylar från Cognisys. Är det någon som har erfarenhet av detta företag? Prylarna är ju inte direkt billiga.

Det tycks inte finnas någon skandinavisk återförsäljare, är detta korrekt?

Jag beställde genom den engelska återförsäljaren eller snarare den engelska avdelningen av det holländska företag som verkar vara återförsäljare i Europa. Det var då en stor skillnad i pris mellan UK och NL, möjligen beroende på valutorna vilket jag har svårt att tro. Problemet var att UK inte skickade varor utanför landet så jag fick leta upp en kontakt där som tog emot prylarna och sedan skickade det vidare.

Idag vet jag inte hur prisbilden är.

Jag blir lite nyfiken på vad det är du skall köpa? Själv köpte jag en komplett Stack Shot som dock inte blivit använt särskilt mycket (än).

fotokonijnenberg.nl

Var det denna återförsäljare du menade? Här kan man välja att att produkten ska skickas till Sverige, så det ser ok ut så långt.

Just det. Så var det för ett par år sedan också. Men bytte man land till den engelska sidan eller avdelningen så fick man priserna i GBP och omräknat från respektive valuta var det stor skillnad. Det är kanske ändrat numera?

Jag har kikat på deras sida nu och det ser ut som att de tagit bort möjligheten till betalning i GBP eller speciell försäljning till UK. Synd för den gången var det stor skillnad.

ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar