Annons

Classic camera göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Nu vet jag inte om det var företaget Classic Camera eller Jan Laurits själv jag handlade av på Tradera för några dagar sedan, men kameran jag köpte kom dagen efter jag betalat den. Har även handlat filter av honom förut och jag har inget negativt att säga. Enbart positivt, verkar kunnig och levererar snabbt. Medlem på fotosidan dessutom: http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=20679
 
Jag har bara otroligt bra erfarenheter av Jan
Har gjort en del affärer på bägge håll dvs han har tagit gluggar i inbyte och jag har köpt av honom i min tur.

Grejen är att han är väldigt pålitlig, säger han att ett objektiv är i superskick så är det i absolut nyskick och i mitt fall har han alltid skickat paketet först, låtit mig hämta ut i lugn och ro och sen har jag fört över pengar till honom.

Har faktiskt en affär med honom just nu, en Canon 135mm f2 i superskick som jag ska göra en överföring på imorn ( förlåt fördröjningen Jan;)

Men som sagt så ger jag mina varmaste rekomendationer till Janne och Classic camera!

/Lasse
 
Känner Jan sedan drygt 30 år, jobbat med foto i hela sitt liv.
Kunnig, påläst och känd som Göteborgs bästa begagnade fotohandlare.
 
Jag har också bara positivt att säga om honom. Allt jag har köpt av honom har varit tipp topp. Han är duktig och mycket trevlig. Rekomenderas varmt. Classic Camera är hans eget företag.

///Anders S
 
Måste bara lägga till ett gott ord för denna snubbe... jag skulle köpa en 500c av honom och kameran var bättre skick än vad jag trott. Blev ett fel dock efter några exponeringar så ja fick skicka tillbaka den kostnadsfritt, han repade den för 900kr och ska nu skicka tillbaka den för samma summa.

Trevlig och väldigt kundvänlig måste jag bara få säga.
Väntar nu med iver på att bladaren ska komma så jag får prova både med film och även ett H20 bakstycke lånat från studion där ja jobbar.

Keep up the good work :)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.