Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canonister i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja nu ja

Nu reagerade några iallafall!
Men kul o träffa lite Canon folk i Gbg utbyte av erfarenheter fika eller kanske fota ihop.
 
Ja, det vore skoj...speciellt som nu när kalaset har börjat ochså.....funderar på ta en sväng senare ikväll...några som vill haka på?? kanske du Anders....mycket blondiner i stan ifall dina "kommit på avvägar"
 
Ok. anders....johnnie.....skall vi göra ett gott "kalas" imorgon?? kanske lite sent för att få till alla som kanske vill komma?? Hade varit kul att ha en "fotomaffia" vandrande omkring på kalaset......blir la en del "snea" bilder och så men vi kan iallafall hålla reda på varandra.
Jag tar iallafall en sväng senare Johnnie.
 
Var..när..ska vi träffas? Mig passar vilken tid som helst. Vad sägs pressbyrån på centralen vid 18:00 tiden? imorgon Anders&Johnnie?
Johnnie. Ska du med ikväll??
 
Hej Thomas!

Snabba svar blev det! =)

Hinner inte idag men jag träffas gärna imorgon 18:00 utanför pressbyrån. Lättare på Drottningtorget kanske. Har för mig att det finns flera pressbyråer på centralen.

//J
 
Jo. Det stämmer Johnnie men bara en mitt på drottningtorget där alla vagnarna stannar. Skall vi säga klockan 18:00 där imorgon?? Jag blir där iallafall med kameran synlig....så finns det flera som vill följa med ...vi träffas där 18:00.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.