mamarazziii
Medlem
Ett måste vid köp av kamera är en vridbar/vinklingsbar skärm och det har dessa två. Men vilken tror ni att är bäst?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
karlstrand skrev:
Panasonicen skulle jag nog eftersom den har bildstabilisator!
fujicanon skrev:
Vem har Ps S5IS, OCH, DMC-FZ50 för att gä dej en trovärdig sammanlikning?????
Jag gissar på: Inga här!
Men det dyker antagligen upp några tyckare......
Eller månne mitt innlägg har strypt tråden?
Aldeles för många tycker sej veta..........tyvärr.AFJ skrev:
Med det resonemanget skulle väl 90% av alla "vs." frågeställningar vara ointressanta.
fujicanon skrev:
Aldeles för många tycker sej veta..........tyvärr.
Jo, jag är helt enig med dej i detta Anders. Men inte alltid kann man lista ut bakomliggande erfarenhet....AFJ skrev:
Så ser inte jag det. Om jag frågar "Vad är bäst A eller B?" och en person svara "A, jag fick min i förra veckan och den är kanonbra" och en annan skriver "Jag har fotat i 30 år, jag har A, B, C, D, och haft X, Y och Z, jag tycker att A är bäst därför att ...." Så kommer jag förstås att värdera dessa svar olika.
Det är upp till läsaren att dra sltusatsen av vad som skrivs och försöka avgöra vad som är "rätt" och "fel" - i den mån det nu finns något facit...
mamarazziii skrev:
Ett måste vid köp är en vridbar skärm
matti skrev:
Om jag läser svenska rätt (vilket jag tror) så efterfrågade Eva inte heller "absolut vetande".....
"Men vilken TROR ni är bäst?"
Lämnar väl fältet öppet för lite spekulation som jag ser det. Gillar man inte sådant kan man väl helt sonika låta bli att i allmänhet titta i dylika "vs-trådar" eller i synnerhet låta bli att posta intetsägande svar i tråden i fråga
Ha´de
/Matti
PS! Eva, jag TROR Canon S5 IS är bäst ;-) DS!