Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canon PowerShot G7 X

Produkter
(logga in för att koppla)

Lycksen

Ny medlem
Tittar på begagnade kompaktkameror/systemkamera. Jag har idag en Canon eos 700d, men funderar på att köpa en mindre smidigare då jag inte alltid orkar ta med den.

Har framförallt tittat på Sony A6000, men det kanske är överdrivet då jag redan har en systemkamera?

Så en Canon PowerShot G7 X kanske skulle passas istället. Vad är rimligt att ge för en sån begagnad?
 
G7x

Tittar på begagnade kompaktkameror/systemkamera. Jag har idag en Canon eos 700d, men funderar på att köpa en mindre smidigare då jag inte alltid orkar ta med den.

Har framförallt tittat på Sony A6000, men det kanske är överdrivet då jag redan har en systemkamera?

Så en Canon PowerShot G7 X kanske skulle passas istället. Vad är rimligt att ge för en sån begagnad?


Du kan få köpa min för 3000kr inklusive extrabatteri (Canon original). Jag la precis in annonsen på fotosidan! Mvh, Peter Hammareus ([email protected])
 
Tittar på begagnade kompaktkameror/systemkamera. Jag har idag en Canon eos 700d, men funderar på att köpa en mindre smidigare då jag inte alltid orkar ta med den.

Har framförallt tittat på Sony A6000, men det kanske är överdrivet då jag redan har en systemkamera?

Så en Canon PowerShot G7 X kanske skulle passas istället. Vad är rimligt att ge för en sån begagnad?

Tycker inte det är onödigt. Men det är ju helt upp till var och en. Finns säkert massor av olika åsikter om det.

Jag har själv allt från mobilkameror (iPhone 5, Lumia 950XL) > kompaktkameror (Pana TZ100) > små spegellösa m43 (Pana GM1, GM5, GX80, GX8) > spegellösa APS-C system (Fuji X-E1, X-T10) > FF DSLR:er (Nikon D610, D750).
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.