Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Canon G15 med blixt funkar inte trådlöst
- Trådstartare erok59
- Start datum
I bruksanvisningen står att sändare ST-E2 kan användas och att blixten 600EX-RT kan användas. Men inget om radiosändaren ST-E3-RT som lanserades ihop med 600EX-RT.
Jag var att G-modellerna har haft en del knasigheter för sig när det gäller blixtfotografering (som manuell blixteffekt vid vissa exponeringslägen), så jag vore inte förvånad om det finns en del andra begränsningar med blixt.
Kontakta svenska Canon via Facebook om du inte reder ut det.
Jag var att G-modellerna har haft en del knasigheter för sig när det gäller blixtfotografering (som manuell blixteffekt vid vissa exponeringslägen), så jag vore inte förvånad om det finns en del andra begränsningar med blixt.
Kontakta svenska Canon via Facebook om du inte reder ut det.
erok59
Medlem
Tack Magnus, för snabbt svar!
har fått förslag att prova
Hahnel viper
Men misstänker att det inte går heller
Som du skriver, får kontakta Canon
har fått förslag att prova
Hahnel viper
Viper TTL for Canon
www.hahnel.ie
Men misstänker att det inte går heller
Som du skriver, får kontakta Canon
fotobollfoto
Aktiv medlem
Trist. Och det stämmer med manualen Magnus länkade: ”wireless operation of the Speedlite 600EX-RT is not supported”.Ringde till Canon och fick reda på att det inte går med denna kamera
Men visst borde det finnas enklare (dummare) radiosändare som kameran uppfattar som en enkel blixt i blixtskon.