Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canon EOS 600, pris?

Produkter
(logga in för att koppla)

JacobAstrom

Ny medlem
Tänkte sälja min EOS 600. Hur mycket är den värd nuförtiden? Den är i bra skick, och ett uv-filter medföljer (kallas det så, förresten? Jag är väldigt dålig på sånt här...).

hej , det beror lite på kringutrustningen .
Säljer du bara huset så kan du inte rkna med några stora slantar , tyvärr .
Men eftersom att du säger att det följer med filter så antar jag att du skickar med någon optik .
Men som sagt , huset ligger på tusingen om du har tur .
Finns dom som har annonserat ut eos 600 för 800 här på fotosidan .
Men det beror som sagt på vad som följer med .

Vill också upplysa om att det är en fantastisk kamera i ALLA avseenden som inte står helt nya EOS-toppmodeller långt efter. Mekanisk kvalitet, format, funktionalitet...ALLT är helt super. Egentligen en skam att huset inte är värt mer på marknaden som begagnad.
Vore jag dig skulle jag aldrig i livet sälja kameran. Köp en eller två riktigt bra objektiv till den istället och plåta på..

Linmajon skrev:
Vill också upplysa om att det är en fantastisk kamera i ALLA avseenden som inte står helt nya EOS-toppmodeller långt efter. Mekanisk kvalitet, format, funktionalitet...ALLT är helt super. Egentligen en skam att huset inte är värt mer på marknaden som begagnad.
Vore jag dig skulle jag aldrig i livet sälja kameran. Köp en eller två riktigt bra objektiv till den istället och plåta på..

Kan bara hålla med , bland det stabilaste eos hus som finns !

Behåll grejorna i stället, en undebar kamera som tyvärr betingar ett allt för lågt pris på beg-marknaden. Även om du kanske inte fotar så mycket så tror jag att du på sikt lika gärna kan ha kvar den som att sälja den. Det är en fin kamera!

Jalle

ANNONS