Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canon EF 35-135 f/3.5-4.5

Produkter
(logga in för att koppla)
Tjena!

Köpte mig idag ett paket med en EOS 10, ett EF 24mm f/2.8 och ett EF 35-135 f/3.5-4.5 (!?) Någon som vet något om detta? Jag har letat efter recensioner på det, men har inte hittat en enda! Fanns endast en sida där det var med, men där fanns endast specifikationer. Jag har sedan innan ett 35-105, som man kan hitta mycket om och är nästan identiskt förutom millimetrarna, men inte om detta! Någon som vet något om det? Verkar ju vara allt annat än vanligt i alla fall!

//Bagarnbagarn
 
Tjena!

Jo, jag trodde också jag hade det, men icke! 35-135 4-5,6 har man ju hört talas om, men detta var verkligen något nytt! Verkar vara ett mycket ovanligt objektiv då :)

Länken gick i och för sig till ett 35-135 f/4.0-5.6 när jag gick in på den..

Men kul med svar så man får veta något i alla fall! :)

//Bagarnbagarn
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.