ANNONS
Annons

Canon 70-200 L, PANIK, GÖTEBORG! Önskas låna!

Produkter
(logga in för att koppla)

emillarson89

Aktiv medlem
Har panik! Skall på lördag plåta för den största sponsorn till STCC-Göteborg City Race, och mitt tele-objektiv har pajjat!!!! Nu undrar jag om det finns någon vänlig själ som kan låna/hyra ut sitt 70-200 L objektiv över en dag?!

Ersättning kan självklart disskuteras!!

Eller vet du kanske vart man kan hyra ett?

Mvh Emil Larson
[email protected]

mjo gjorde det, och det är lätt för en företagare med konto hos dom att hyra. Men för en privatperson så tar de pant på hyran, i form av HELA NYPRISET!!!

Ja det verkar som det, har en polare som fick lämna in sitt för att AF-motorn slutade fungera, helt utan anledning...

Dumt att det inte finns någonstans att hyra, till vettigt pris... Jamenar, dom hade gärna fått ta 500/dag, men tänker fan inte lägga 20 000 i pant för att få hyra ett objektiv...

Har panik! Skall på lördag plåta för den största sponsorn till STCC-Göteborg City Race, och mitt tele-objektiv har pajjat!!!! Nu undrar jag om det finns någon vänlig själ som kan låna/hyra ut sitt 70-200 L objektiv över en dag?!

Ersättning kan självklart disskuteras!!

Eller vet du kanske vart man kan hyra ett?

Mvh Emil Larson
[email protected]

Om det är den största sponsorn du ska plåta åt borde de kunna hjälpa dig.

Haha ja om det ändå vore så väl, ringde till Canon RCC och frågade, men icke...

Jo dom försöker få tag på ett via lite kontakter. Skall förhoppningsvis inten vara allt för svårt att hitta ett nu under dagen...

Haha ja om det ändå vore så väl, ringde till Canon RCC och frågade, men icke...

Jo dom försöker få tag på ett via lite kontakter. Skall förhoppningsvis inten vara allt för svårt att hitta ett nu under dagen...

Du ska plåta åt Canon, men de kan inte hjälpa dig?! Det låter lite ... annorlunda.

Mja, problemet med YFO är att de tar ut pant i form av nypris-summan om du inte har ett registrerat konto..

Och på procenter i stockholm så måste du ha varit tidigare kund..

Så det är lättare sagt än gjort tyvärr :/

Mja, problemet med YFO är att de tar ut pant i form av nypris-summan om du inte har ett registrerat konto..

Och på procenter i stockholm så måste du ha varit tidigare kund..

Så det är lättare sagt än gjort tyvärr :/

Du har frågat fel företag helt enkelt. Kontakta Scandinavian Photo. Eftersom du har företag är det inga problem att hyra av dem.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar