Annons

Canon över axeln

Produkter
(logga in för att koppla)

Skrotfotaren

Avslutat medlemskap
Tänkte starta upp den här tråden för canonfotograferna som låter kameran hänga med i ur och skur............................

Första

Då kommer första frågan här:
Jag har med mig kameran på stativet eller hängande i rem i ur och skur. Att ha kameran i väskan går fetbort eftersom jag då missar alla intressanta fototillfällen där det händer något. Vad tror ni om denna prylen? Ger den något mervärde egentligen. Vill bara ha svar från de som använder den och har erfarenheter.

http://www.cyberphoto.se/info.php?article=EC2011632C

Andra prylar med liknande funktion?

Jag är en sådan som har med mig kameran var jag än går. Dock har jag den i väskan hela tiden, vilket jag irriterar mig på att jag har.

Har ni något tips på hur jag ska få den ur väskan och hamna på axeln istället? Tror det är att jag känner mig lite skrytig när man går runt med världens kamerahus med ett stort objektiv på!

Man kan säga att jag är en sådan som har med mig kameran hela tiden och tar upp den när det är något speciellt som händer, skulle hellre ha den uppe hela tiden!

Till herren ovan tror jag att ett sådant skydd kan vara bra, men kommer nog kännas ganska awkward att ha det på hela tiden. Men det är bara vad jag tycker =)

Mvh

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar