Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Camera Raw 7?

Produkter
(logga in för att koppla)

Ola A

Ny medlem
Jag har nyss köpt Photoshop Elements 10 och började med att updatera Camera Raw. Men det verkar bara funka till och med version 6.7? Jag såg en introduktion av Camera Raw 7 och gillade verkligen den nya uppsättningen reglage som verkade mycket mera logisk och intuitiv. Tog förgivet att jag kunde uppdatera till senaste versionen av raw-konverteraren när jag köpte senaste versionen av Elements.

Kan det va på detta viset?!?
 
Jag har nyss köpt Photoshop Elements 10 och började med att updatera Camera Raw. Men det verkar bara funka till och med version 6.7? Jag såg en introduktion av Camera Raw 7 och gillade verkligen den nya uppsättningen reglage som verkade mycket mera logisk och intuitiv. Tog förgivet att jag kunde uppdatera till senaste versionen av raw-konverteraren när jag köpte senaste versionen av Elements.

Kan det va på detta viset?!?

ACR 7 finns ännu inte ute som "allmän release".

Vill du ha den så får du gå till Adobe Labs och hämta den manuellt.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.