Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

byta pool går det?

Produkter
(logga in för att koppla)

Kirsan

Medlem
lade in ett foto igår i en pool (bildkritik mjukstart) men inser idag att jag vill inte ha fotot i bildkritik istället som ajg lagt in ett foto tidigare i.

men idag när jag vald ändra/ta bort och skulle lägga till bilden i andra poolen får jag bara en orange ruta med sammanhängande text som säger att fotot redan är i den gruppen men när jag går in på fotot står det bildkritik mjukstart med ett streck igenom. Bilden finns heller inte att finna under vanliga Bildkritik poolen....

alltså hur funkar detta med att byta pool?

Nej det går inte tyvärr, det gick förut men vi fick stänga det då det missbrukades - man lade in och ur samma bild för att komma först hela tiden. Du får isåfall radera bilden och ladda upp på nytt.

(Bildkritikpooleena hänger ihop, har man lagt i en av dem så har man lagt i båda så att säga - annars lade folk in sin bild för kritik i båda också)

Nej det går inte tyvärr, det gick förut men vi fick stänga det då det missbrukades - man lade in och ur samma bild för att komma först hela tiden. Du får isåfall radera bilden och ladda upp på nytt.

(Bildkritikpooleena hänger ihop, har man lagt i en av dem så har man lagt i båda så att säga - annars lade folk in sin bild för kritik i båda också)

AHA hamnar den i bägge?! tack då raderar ajg och gör om och gör rätt :)

Synd att det har missbrukats :/

Tack igen!

AHA hamnar den i bägge?! tack då raderar ajg och gör om och gör rätt :)!

Nej den syns inte i båda, men de två poolerna hanteras som en vad gäller själva regler, man kan inte ladda upp en bild i Bildkritik - Mjukstart och sen direkt en i Bildkritik tex. Och man kan bara lägga en och samma bild i endera av de två poolerna, det var det du råkade ut för här.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar