Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Butiker i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)

Ängsbacka

Aktiv medlem
Hejsan på er i vårvädret :)

Om man vill klämma och känna på grejer live i Göteborg, vilken/vilka butiker går ni till?

Tack på förhand /Christer

Du har japanfoto på hörnet i nordstan. När ja bodde i Gbg så hade dom ok sortiment. Sedan finns väl Scandinavian Photo i mölndal också!

Antingen Japanfoto som ligger i Nordstan på hörnet ut mot Drottningtorget. Annars tar man sig ner till Mölndal och kollar Scandinavian Photo. Jag föredrar Scandinavian då de har bättre priser och större utbud.

Z-Foto Götaplatsen

Jag går aldrig till någon annan butik än Expert Z-Foto mittöver Stadsbiblioteket vid Götaplatsen.

Kunnig personal, Trevlig personal, Bra priser !

/Fredrik

Re: Z-Foto Götaplatsen

nifo skrev:
Kunnig personal, Trevlig personal, Bra priser !
Det var precis den butiken jag menade. När jag var där visste expediten visserligen inte hur man ställde in bländaren på en 40D men han kanske var ny.

Scandinavian har väl det överlägset största antalet produkter man kan känna på, ett 30-tal objektiv för Canon ex.

Gratis kaffe och några fina fotoböcker & tidningar finns där, att sitta och bläddra i medans man funderar på om man ska ge efter för köpbegäret som härjar i ens kropp :)

Mycket för studio och förvånande nog mycket tillbehör på hyllan. Trevlig personal med egen fotografisk erfarehet, talade med en Jenny som var väldigt kunnig, bröllopsfotograf.

Expert på Avenyn är kunniga och har väl de lägsta Expertpriserna i landet, hur nu det går till.

Idag blir det eftermiddagskaffe på Scandinavian och troligen inköp av 16-35 :)

ANNONS
Sony Winter Cashback hos Götaplatsens Foto