Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bugg i mjukvaran på min Canon??

Produkter
(logga in för att koppla)

Wunsch_77

Medlem
Jag har en Canon EOS 550D men den fungerar inte med bildserier, enligt manualen sid 70 så trycker man på knappen för "matningsmetod". Ska då få fram fem alternativ men min visar bara tre därav alternativet för "bildserie" saknas?? Dom ända alternativ jag får välja mellan är singelbild, självutlösare fjärrkontrol och självutlösare!

Vad kan ha hänt, fel på mjukvaran nån som vet nått???

Har du kanske ställt kameran i fel läge? "Gröna rutan" har inte alla alternativ i menyn t. ex. Prova ställ kameran i P-läget om den inte redan står där.

Tittar du på sidan 4 i samma bruksanvisning ser du förklaringen till den lilla stjärna som du ser överst på sidan 70 (och på en hel del andra sidor, för den delen). Sånt med stjärna fungerar inte alls, eller begränsat, om man kör med någon krumelurinställning.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar